Politická příslušnost:
Krátce se představte a popište, jaký máte vztah k Líšni.:
Jsem Jiří, narodil jsem se v roce 1996, studoval jsem Bigy, právnickou fakultu v Brně a Praze a nyní pracuji jako právník v jedné brněnské advokátní kancléři. Kandiduji na 2. místě kandidátky SPOLEČNĚ jako lídr líšeňské TOP 09. Prakticky celý život jsem strávil v Líšni a nikdy jsem neměl nutkání se přestěhovat jinam. V Líšni jsem chodil do školky i školy, navštěvoval jsem dlouhá léta také ZUŠ Jaroslava Kvapila. Mám zde kamarády, mám zde hospodu, mám zde farnost. Mám i místa kde mohu relaxovat nebo si jít zasportovat. Něco by ale mohlo být hezčí, něco by mohlo být modernější, lépe opravené nebo lépe dostupné.
Proč jste se rozhodl(a) kandidovat?:
Jsem Jiří, narodil jsem se v roce 1996, studoval jsem Bigy, právnickou fakultu v Brně a Praze a nyní pracuji jako právník v jedné brněnské advokátní kancléři. Kandiduji na 2. místě kandidátky SPOLEČNĚ jako lídr líšeňské TOP 09. Prakticky celý život jsem strávil v Líšni a nikdy jsem neměl nutkání se přestěhovat jinam. V Líšni jsem chodil do školky i školy, navštěvoval jsem dlouhá léta také ZUŠ Jaroslava Kvapila. Mám zde kamarády, mám zde hospodu, mám zde farnost. Mám i místa kde mohu relaxovat nebo si jít zasportovat. Něco by ale mohlo být hezčí, něco by mohlo být modernější, lépe opravené nebo lépe dostupné.
Jaké oblasti chcete konkrétně v Líšni prioritně řešit?:
Jako obyvatele Staré Líšně mě nejvíce pálí tranzitní doprava a hektická povaha náměstí Karla IV. Tato část Líšně potřebuje zklidnění. Chceme také konečně řešit kritickou situaci s parkováním na sídlišti a pracovat na tom, aby byly parky v sídlišti přívětivé. Jelikož také občas jedu do práce na kole, je pro mě důležitá podpora jiných dopravních prostředků než aut. Pro noční návraty a ochranu před krádežemi chceme vybudovat kamerový systém, od kterého si slibujeme zvýšení bezpečnosti v Líšni.
Jakými konkrétními opatřeními chcete Vašich cílů dosáhnout?:
Cyklo doprava – považuji za klíčové urgovat výstavbu cyklostezky mezi Slatinou a Líšní. Musíme v tomto ohledu tlačit na město Brno, které má akci na starost a poskytnout mu potřebnou pomoc.
Autodoprava – je potřeba zkapacitnit dopravní uzly na periferii Líšně, což bude mít za efekt lepší průjezdnost, a tím i snížení tranzitní dopravy přes Starou Líšeň. Je potřeba začít již připravovanou propojkou mezi Trnkovou a Novolíšeňskou.
Zklidnění Staré Líšně – chceme realizovat přestavbu náměstí Karla IV. Chceme, aby z něj bylo náměstí se službami, kulturou i odpočinkem, nikoliv dopravní tepnou, kudy denně projedou tisíce vozů. Zkapacitnění dopravních uzlů na periferii Líšně je úzce souvisejícím opatřením, jak dosáhnout zklidnění Staré Líšně.
Bezpečnost – chceme vybudovat kamerový systém, od kterého si slibujeme zvýšení bezpečnosti a prevenci kriminality.
Parkování – na ul. Sedláčkově se bude realizovat parkovací dům. V místě, kde parkovací dům bude stát, se kapacita parkování takřka zdvojnásobí, přičemž bude i možnost hlídaného parkování. Takové parkovací domy chceme realizovat i na dalších místech v Líšni.
Přívětivé parky – zazeleníme Rokli výsadbou stromů a keřů a budeme o ně pečovat. Park Houbalova je dostatečně velký pro to, aby v něm existoval jedlý park, ale i třeba sportoviště nebo dětské hřiště.
Jak by se podle Vás měla Líšeň rozvíjet v následujícím volebním období?:
Líšeň je sama o sobě skvělá; je ale potřeba se o ni starat. Stará Líšeň si musí uchovat svůj charakter „dědiny“ a Nová Líšeň nesmí být považována za typické sídliště, ale musí to být skvělé místo k životu. Nesmíme rezignovat na to, že žijeme v 21. století, kdy jsou potřeby lidí odlišné, než jaké byly před více než 100 lety, kdy se Líšeň začala formovat do dnešní podoby.
Přidat komentář